صعود

ساعت 9ونیم ماشین را در روستای بیدستانه پارک کردیم بعداز 2ساعت به چشمه کبود رسیدیم . صبحانه صرف نموده وبه سمت چشمه مظفر حرکت کردیم این چشمه برخلاف سالهای گذشته امسال پر آب بود یکساعت تا اینجا زمان برد ساعت 3ونیم جانپناه چال کبود بودیم بعد از استراحتی طولانی وخوردن نهار ساعت 5به سمت قله حرکت کردیم . مسیر قیف را انتخاب نمودیم وساعت6ونیم روی قله ایستادیم . ساعت 8به چال کبود رسیدیم وچادر را بر پا نمودیم شب آرام وگرمی را در داخل چادر سپری نمودیم . ساعت 7 از چال کبود حرکت کردیم ساعت11به روستای بیدستانه رسیدیم.   صعود...

برچسب : نویسنده : sooudo بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 1:24

زمان بندی صعود:

حرکت از روستای بیدستانه تاچشمه کبود 5ونیم تا7ونیم

از چشمه کبود تا چال کبود 8تا10

از چال کبود تا قله گل گل10ونیم تا11و45

ما را در سایت صعود دنبال می کنید

برچسب : صعود یکروزه به دماوند,صعود یکروزه به توچال, نویسنده : sooudo بازدید : 224 تاريخ : پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 1:24

گروه اول : برنامه صعود یکروزه به قله گل گل اشترانکوه زمانبندی برنامه:حرکت از خرم آباد4صبح حرکت از روستای بیدستانه 6وربع رسیدن به چشمه کبود8وربع حرکت از چشمه تا چال کبود 8و45 تا 11وربع حرکت از چال کبود تاقله 11ونیم تا13 برگشت ساعت19ونیم روستا بودیم  گروه دوم : صعود به کول جنون در تاریخ 31تیر و1 مرداد     صعود...

برچسب : اجرای دو برنامه همزمان در اندروید,اجرای دو برنامه در اندروید,اجرای دو برنامه اندروید,اجرای همزمان دو برنامه اندروید, نویسنده : sooudo بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 1:24

ساعت 8شب مورخه6مرداد95 به اتفاق مرتضی جمشیدی ومهندس فرهادی به قرارگاه پلور رسیدیم ومنتظر دوستانی که از خرم آباد حرکت کرده بودند شدیم بعد ازیکساعت آقایان حسینی ، عباس نژاد ، فلاح ومرادی به قرارگاه رسیدند . بعداز صرف شام با هماهنگی با وسیله نقلیه آقای ستوده به مسجد رفتیم . ساعت 11شب حرکت کردیم بعداز نزدیک به4ساعت به بارگاه سوم رسیدیم . شب را با وجود شلوغی منطقه در دو چادری که برپا کرده بودیم سپری نمودیم . صبح ساعت 9ونیم حرکت کرده بعداز 6ساعت به قله رسیدیم.     صعود...

برچسب : نویسنده : sooudo بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 1:24

اگر الان وقت  بگذاریم برای ورزش

فردا نیازی نیست وقت بگذاریم برای درمان

(دکتر مهدی خوبی)

ما را در سایت صعود دنبال می کنید

برچسب : مطلب روزنامه طرح نو,مطلب روز معلم,مطلب روز,مطلب روزنامه بهار,مطالب روز پدر,مطالب روز مادر,مطالب روز زن,مطالب روز دختر,مطلب روزپدر,مطالب روز دانشجو, نویسنده : sooudo بازدید : 146 تاريخ : پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 1:24

برچسب : نویسنده : sooudo بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 1:24

برچسب : نویسنده : sooudo بازدید : 156 تاريخ : پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 1:24

با توجه اینکه وی برای اولین بار به قله ای صعود میکرد به نوبه خود به این نوجوان عزیز تبریک گفته وامیدوارم این صعود زمینه ای برای صعود موفقیت آمیز وی در کلیه مراحل زندگیش باشد.